7 Mayıs 2010 Cuma

TEMİZ HAVA BOL GÜNEŞŞ YAŞASIN 23 NİSANNN :)





23 nisan diyince aklıma ilk gelen şey kırmızı yepyeni kokan rugan ayakkabılar. beyaz çoraplar ve güzel bir elbise. canım annecim canım babacım tabiiki ablacım ve abicim sizi çok seviyorum bana hiçbişeyin yokluğunu yaşatmadığınız için beni bu kadar mutlu büyüttüğünüz için... Allahım ne kadar mutlu olurdum yok böle bişey. sabah çok erken kalkıp teyzeme giderdim kuzenlerimle beraber doğru inönü stadına inanılmaz güzel gösteriler olurdu. içim kaynardı. nasıl tozpembeli günlermiş meğer bazen o günlerin kokusu gelir burnuma. herşeyin kıymetini bilirdim herşeyle mutlu olmasınıda. oğlum bak bu da senin ilk 23 nisan'ın baban askerde ama annen seni hiçbişeyden mahrum bırakmıyo. umarım sende herşeyle mutlu olmayı bilirsin. BENİM BİRİCİK OĞLUM...

0 yorum on "TEMİZ HAVA BOL GÜNEŞŞ YAŞASIN 23 NİSANNN :)"

Yorum Gönder